onsdag den 7. marts 2012

Min uge!!


Resten af min uge!! ;)



Jeg skal lave et referat af noget fra en film, på tysk. Jeg har bare ikke tid, igår var jeg til fodbold, idag skal jeg noget med min mor og det skal afleveres i morgen :( øv bøv siger jeg bare.. 
Men jeg glæder mig rigtig meget til senere, jeg skal mødes med min lillesøster, inde på stationen også skal vi tag toget til Næstved også henter min mor os i Næstved. Så skal vi med hendes arbejde et sted hen og spise og høre en masse musik. En af hendes kollegaer er rapper, så vi håber selvfølgelig på at han vil rappe i aften :)

Imorgen skal jeg i skole, men vi skal ikke rigtig lave noget, og vi har tidligt fri. Derefter skal jeg ned og træne med min veninde :) også skal vi lige finde på en gave til min kærestes storebror der fylder 18 imorgen også skal jeg derhjem :) 

Fredag har jeg ingen planer endnu ;)

Lørdag skal jeg til 18 års hos min kærestes bror. Det bliver rigtig hyggeligt :)

Søndag skal jeg bare slappe af med kæresten og nyde jeg har en fri weekend fra arbejdet :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar