torsdag den 26. april 2012

26.04.12


I dag i skolen lavet vi tysk grammatik, og resten af dagen lavet vi synopse til dansk mundtlig eksamen. Som i kan se på billederne så er jeg i fuld sving med at skrive :-) det kører for mig.. 




Efter skole hentede min søde mor, min lillesøster og jeg. Da vi kom hjem skulle jeg lige ringe ud til zbc Næstved handelskole, og lige snakke med en omkring hvilke linje jeg vil på. Derefter lavet jeg negle på min lillesøster som i kan se på billederne, så nu er hun næsten klar til lørdag :-) jeg glæder mig så meget..

Da jeg snakkede med hende ude fra handelskolen, spurgte hun indtil om jeg var ordblind. Fordi min karakter i læsning er 02, og jeg ved faktisk ikke om jeg er ordblind. Min mor har spurgt hver dansk lærer jeg har haft, men de har alle sagt det var jeg ikke, jeg havde bare så travlt med alt muligt andet. De er så søde ude på handelskolen at de vil tage en prøve på mig, den dag jeg skal til møde derude :-) Jeg håber virkelig ikke at jeg er ordblind.

Jeg kæmper virkelig for at nå og blogge hver dag, men lige pt. er det ikke sikkert jeg når det hver dag. Der er så mange eksamer jeg skal gøre mig klar til, og så lige min lillesøsters konfirmation, men den er heldigvis snart overstået, og så kan jeg fokusere på alle den andre ting :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar