søndag den 12. august 2012

Inspiration til værelse!

Hej alle jer fantastiske søde læsere 
Jeg har fået sat nyt vindue i på mit værelse, så lige pt. står alt og ligner BÆ. Jeg skal have malet og skal have en væg malet sort og resten malet hvide. Nu kommer vi til det som i skal hjælpe lidt med :D
- Jeg ville høre om i kender nogen steder hvor man kan få fede ideér til indretning af sit værelse, jeg er meget til det lidt gammeldags, men stadig modernet :-) men smid gerne nogen link i kommentar :-)

Gammel øl kasse/ 
kunne være vildt fedt at have med et fad på og nogen lys.


Gammel stol/
Kunne males eller ombetrakkes



Gammelt bor, med lidt nips ting på

Håber i har nogen fede ideér ;-)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er du sød - tusind tak for de flotte ord, du har lige givet mig et kæmpe smil på læberne..! :)

    Sjovt du har lagt et billede af en trækasse op, har selv lige været i Glostrup og hente 9 af slagsen jeg skal prøve at forvandle til et stuebord :)

    https://www.facebook.com/HrOgFruDanmark

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt :-)
    Bare når du laver indlæg med dine drinks og mad osv. det er for Nice :-)

    Min mot havde en stående, det er bare ikke en ølkasse, men en der har været vand i :-) fuldkommen ens, den fik jeg! Det lyder sgu da for Nice, håbe det lykkes også glæder jeg mig til at se det på bloggen :D

    SvarSlet
  3. Hej :-)
    EEEEEEEEELSKER virkelig den stol!! Hvor har du den fra?
    Og tak for din søde kommentar på min blog.
    Følger også dig nu

    Knus Emma
    www.emmakiesbye.blogspot.dk

    SvarSlet