søndag den 2. september 2012

My weekend!


I fredags kom jeg hjem fra en fantastisk introtur med handelskolens HHX! Det var den fedeste tur ever!! :-) Da jeg kom hjem gik jeg i seng med det samme og sove 2 timer, så kom min veninde og så gjorde vi os klar sammen til handelskolefesten. Vi tog hjem til en fra min klasses veninde og drak inden, der mødte vi en masse søde piger! Men puha jeg fik lige lovlig meget at drikke!! Så jeg drikker IKKE længe!!

/ Jeg undskylder at jeg ikke har blogget i noget tid, men har været svært når jeg har skulle lave lektier og passe min fodbold, og så var der og så lige denne introtur ;-)

Jeg har lige shoppet en MASSE på nettet, og glæder mig til at få det hjem!! Det er altid skønt at der står et par 1000 på kontoen når det har været den første :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar